3 Mart 2016 Perşembe

Tilki Detaylı Keçe Cüzdan / Fox Detailed Felt Clutch




 Önünde ahşap boncuklarla işlenmiş tilki figürü bulunan bu cüzdanı yeşil ve kırmızı keçe kullanarak yaptım. Yanlarına püsküller ve içine de minik detaylar ekledim. Her cüzdanda olduğu gibi kartlıkları, para ve bozuk para cebi ve toplu taşıma kartı koymak için saydam bir cebi var. Yine de birkaç değişikliğe gitmek istedim ve bozuk para gözünü minik bir kutu şeklinde yaptım, ceplerden birine yine bir tilki figürü ekledim, arka kısmına kırmızı keçeden kocaman bir cep yaptım telefon koyabilmek için. Bir de anahtarlık takabilmek için bir şerit ekledim ki sadece cüzdanla da dışarı çıkılabilsin. Cüzdandan öte gündelik bir portföy çanta havası var aslında. Eğlenceli ve sevimli bu tasarım gençlere ve ruhu genç olanlara özel!

 Red and green felt wallet (or a daily clutch) has a fox figure stitching wooden beads and fringe each sides.  Like every wallet, it has compartments for bills, coins and credit cards. However, I added several different details such as a compartment for mobile phone, a tiny fox figure inside and a tiny box for coins. Also, I added a cord for keyholder, so you can go outside taking only this wallet. This funny and cute wallet design is especially  for people who are young or have a young spirit!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder